Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

TOIMITUS- JA SOPIMUSEHDOT


Verkkokaupan osoite: www.therivalsgear.fi

Näitä toimitusehtoja sovelletaan The Rivals Gear (jäljempänä ”verkkokauppa”) ja sen asiakkaiden välisessä kaupankäynnissä.


1. Yleistä

Verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yritysasiakkaille Suomeen ja/tai muihin valittuihin maihin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, ellei toisin mainita.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja, hintoja ja tuotevalikoimaa ilman ennakkoilmoitusta.


2. Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa osoitteessa therivalsgear.fi. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostitse, ja tilausvahvistus sisältää tilauksen keskeiset tiedot.

Tilaaja on vastuussa siitä, että tilauksen yhteydessä annetut tiedot ovat oikein.


3. Hinnat ja maksutavat

Hinnat ilmoitetaan euroissa ja ne sisältävät arvonlisäveron (ALV), ellei toisin mainita.

Maksaminen tapahtuu PayTrail:n kautta.


4. Toimitusaika

Toimitusaika on normaalisti 3–7 arkipäivää tilauksesta, ellei tuotekohtaisesti toisin ilmoiteta. Poikkeustilanteista ilmoitetaan asiakkaalle viipymättä.


5. Vaihto- ja palautusoikeus

Kuluttaja-asiakkailla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta.

Palautusoikeus koskee:

  • käyttämättömiä

  • alkuperäispakkauksessa olevia tuotteita

Palautuksesta tulee aina ilmoittaa etukäteen sähköpostitse: info@therivalsgear.fi.

Palautuskulut:

  • Asiakas maksaa palautuksista aiheutuvat postituskulut.

Räätälöidyillä tai hygieniatuotteilla voi olla rajoitettu palautusoikeus.


6. Reklamaatiot ja virhevastuu

Mikäli tuote on viallinen tai vahingoittunut toimituksessa, pyydämme ottamaan yhteyttä viipymättä osoitteeseen: info@therivalsgear.fi

Virheellisestä tuotteesta aiheutuneet toimituskulut korvaa verkkokauppa.


7. Vastuunrajoitus

Verkkokauppa ei vastaa viivästyksistä tai vahingoista, jotka johtuvat ylivoimaisesta esteestä (force majeure), kuten lakosta, luonnonkatastrofista, tietoliikennehäiriöstä tai viranomaismääräyksistä.


8. Riitojen ratkaisu

Mahdolliset riidat pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan sovinnollisesti.

Kuluttaja voi viedä asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi:
www.kuluttajariita.fi

Riitatilanteissa sovelletaan Suomen lakia.